Instrukcja dla sygnalisty dotycząca zgłoszenia w ramach ustawy o ochronie sygnalistów.
Aby zgłosić nieprawidłowości zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów, prosimy o wykonanie następujących kroków:
1. Pobranie formularza:
Pobierz formularz zgłoszeniowy dostępny na dole strony.
2. Wydrukowanie formularza:
Wydrukuj pobrany formularz na papierze.
3. Podpisanie formularza:
Wypełnij formularz zgodnie z wymaganiami.
Podpisz formularz czytelnie własnoręcznie.
4. Wysłanie formularza:
Po podpisaniu, wyślij wypełniony formularz na adres firmy: ul. Jana Sobieskiego 17a, 43-502 Czechowice-Dziedzice.
Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Twoje działania pomagają w utrzymaniu wysokich standardów etycznych w firmie.
MSGROUP HR_załącznik 4_Formularz zgłoszenia
MSGROUP HR_regulamin sygnaliści