Instrukcja dla sygnalisty dotycząca zgłoszenia w ramach ustawy o ochronie sygnalistów.
Aby zgłosić nieprawidłowości zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów, prosimy o wykonanie następujących kroków:

1. Pobranie formularza:
    Pobierz formularz zgłoszeniowy dostępny na dole strony.

2. Wydrukowanie formularza:
    Wydrukuj pobrany formularz na papierze.

3. Podpisanie formularza:
    Wypełnij formularz zgodnie z wymaganiami.
    Podpisz formularz czytelnie własnoręcznie.

4. Wysłanie formularza:
    Po podpisaniu, wyślij wypełniony formularz na adres firmy: ul. Jana Sobieskiego 17a, 43-502 Czechowice-Dziedzice.

Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Twoje działania pomagają w utrzymaniu wysokich standardów etycznych w firmie.

MSGROUP HR_załącznik 4_Formularz zgłoszenia

MSGROUP HR_regulamin sygnaliści